ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

Έχω έναν κωδικό έκπτωσης , πως μπορώ να τον χρησιμοποιήσω?

Η καταχώρηση του κωδικού έκπτωσης γίνεται στο "checkout" δηλαδή στο τελευταίο στάδιο της παραγγελίας σου πριν την ολοκλήρωση της.

Πόσο χρεώνονται τα  έξοδα αποστολής?

    • Για παραγγελίες άνω των 30€ τα έξοδα αποστολής είναι δωρεάν.
    • Για παραγγελίες έως 30€ τα έξοδα αποστολής είναι 3€

    Αν επιλέξω να πληρώσω με αντικαταβολή, χρεώνομαι κάτι επιπλέον?

    Όχι, η υπηρεσία της πληρωμής με αντικαταβολή είναι πάντα δωρεάν.

    Μόλις ολοκλήρωσα την παραγγελία μου, πότε θα την παραλάβω?

    Η παράδοση της παραγγελίας γίνεται συνήθως σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

      • Στην πλειονότητα των περιπτώσεων θα χρειαστεί μία εργάσιμη μέρα για να σας παραδοθεί η παραγγελία.
      • Για δυσπρόσιτες ή απομακρυσμένες περιοχές χρειάζονται συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες.

      Με ποια εταιρεία courier συνεργάζεστε?

      Συνεργαζόμαστε με την SPEEDEX A.E. Ταχυμεταφορών και την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ. Η επιλογή της εταιρείας με την οποία επιθυμείτε να γίνει η αποστολή, γίνεται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

      Μπορώ να κανονίσω την ώρα παράδοσης της παραγγελίας μου?

      Μπορείτε να σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας το διάστημα που προτιμάτε για να γίνει η παράδοση.

      Σε περίπτωση που είναι απαραίτητες εξειδικευμένες πληροφορίες σχετικά με την παράδοση, μπορείτε να επικοινωνήσετε απ'ευθείας με τη SPEEDEX ή την ΓΕΝΙΚΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΗ.

      Ήρθε ο courier στο χώρο μου αλλά δεν ήμουν εκεί. Τι μπορώ να κάνω?

      Μπορείτε να καλέσετε την εταιρεία courier που έχετε επιλέξει και να προγραμματίσετε νέα αποστολή στο χώρο σας ή να μεταβείτε στο πλησιέστερο υποκατάστημα της εκάστοτε εταιρείας για να το παραλάβετε (αφού πρώτα τους έχετε ενημερώσει).

       

      Παρέλαβα ένα ρούχο αλλά τελικά δεν μου κάνει και χρειάζομαι άλλο νούμερο. Τι μπορώ να κάνω?

      Μπορείτε πολύ εύκολα να μας επιστρέψετε το προϊόν και να σας στείλουμε πίσω το νούμερο που επιθυμείτε.  Για περισσότερες πληροφορίες, συμβουλευτείτε την ενότητα με τις επιστροφές.

      Υπάρχει τρόπος να βεβαιωθώ πως θα παραγγείλω το σωστό νούμερο?

      Παρακαλώ να συμβουλευτείτε τον οδηγό μεγεθών για να επιλέξετε το κατάλληλο νούμερο για τις διαστάσεις σας.

      Θέλω να αγοράσω ένα φόρεμα αλλά βλέπω πως είναι προσωρινά μη διαθέσιμο. Τι μπορώ να κάνω?

      Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@hulaloop.gr ή στο 2106615206 για να σας ενημερώσουμε πότε θα έχουμε νέα παραλαβή από τον προμηθευτή μας.